Gert Boot geslaagd voor de zwarte band judo

Op zaterdag 21 maart  2015 was het zover. Gert Boot van de Rosmalense Judo Club, ging na een lange periode van voorbereiding op voor zijn 1e dan (zwarte band) examen. Het examen vond plaats in sporthal 'Achter de Tuintjes' in Gilze. Gert moest examen doen voor Kodokan Katame-No-Kata, het Ne-Waza gedeelte (grondtechnieken) en het Tachi-Waza gedeelte (worpen, overnames en combinaties). Samen met zijn valpartner Tom Koot moest Gert zijn vaardigheden tonen voor de examen-commissie, Na enig beraad door de examencommissie moest Gert naar voren komen en kreeg eindelijk het verlossende antwoord: GESLAAGD !!!
Gert, van harte gefeliciteerd, namens het bestuur en alle leden van RJC. Tijdens de donderdagavondles op 26 maart kreeg Gert een waardig applaus van de aanwezige judoka’s.

In Den Dungen werd vandaag het regiotoernooi gehouden bij judoclub Yushi Ghasi. In de kleine maar knusse judozaal deden bijna 160… Meer >