Puntencompetitie 2015

Afgelopen week hebben de wedstrijdjudoka's in Beek en Donk gestreden om de felbegeerde punten binnen te halen voor de titel "wedstrijdjudoka van het jaar 2015".
Dit jaar heeft Zoë van der Burgt de meeste punten behaald met een totaal van 37, op de voet gevolgd door Lars Vissers met 33 punten en op een derde plaats Nils van de Wetering met 26 punten.

Tijdens de activiteiten op zondag 13 december zal aan Zoë de wisselbokaal worden uitgereikt.
Zoë, alvast van harte gefeliciteerd !!!!

Vandaag vond voor 9 juduka's van de Rosmalense Judo Club het - zwaar bevochten en bewogen - Tomoda toernooi in Nijmegen plaats.… Meer >

Ben jij die judoka die de regiotoernooien aan het ontgroeien is en jezelf wil blijven uitdagen óf smaakt het naar meer na je eerste… Meer >