Uitslagen Amerhaltoernooi 25-09-2016

Op zondag vertrokken een aantal judoka's van het wedstrijdteam naar Made voor het eerste bondstoernooi van dit seizoen.

Goed opgewarmd door de het survivalweekend van vorige week werd aan de wedstrijden begonnen. Er werd hard gestreden wat resulteerde in enkele mooie podiumplaatsen.

Lars en Peter werden zeer verdienstelijk derde.

Zoe en Nils werden tweede.

Tooske was de kampioen van de dag: Zij werd eerste!

Ivar, Tyrese en Quinn eindigden net buiten het podium. Vooral voor Quinn was het zuur omdat de scheidsrechter hier toch wel een hele vervelende fout maakte. Dat koste hem de derde plek.

Kalle en Dennis gingen fel strijdend ten onder maar de heftigste strijd werd gestreden door Kelly, ze werd zo snel en strak in een verwurging geplaatst dat geen mogelijkheid zag om 'af te kloppen' waardoor ze even alle besef van de omgeving verloor. Best heftig. Maar we kennen Kelly's strijdlust inmiddels, die staat de volgende keer weer even fanatiek op de mat. Dat gebeurt geen tweede keer!

Vandaag vond voor 9 juduka's van de Rosmalense Judo Club het - zwaar bevochten en bewogen - Tomoda toernooi in Nijmegen plaats.… Meer >

Ben jij die judoka die de regiotoernooien aan het ontgroeien is en jezelf wil blijven uitdagen óf smaakt het naar meer na je eerste… Meer >