Uitslagen regiotoernooi Veghel 16-10-2016

In Veghel behaalden we maar liefst 3 x goud, 3 x zilver, 4 x brons  en 4 x de vierde plaats. Een fantastisch resultaat na al het harde werken.

Een speciale vermelding is er voor Fien  Smetsers die het in haar klasse opneemt tegen jongens en toch maar mooi de eerste prijs wist te behalen.  Die staat haar mannetje wel! Maar ook Jimi Elfrink en Nick Moorthamer behaalden het goud.

Voor alle deelnemers geldt dat zij geweldig hebben gestreden en zich goed hebben ingezet om het allerhoogste te bereiken. Een mooie opmaat naar de Zuid Nederlandse Kampioenschappen waar enkele van deze kinderen volgende week aan deelnemen!

1e plaats:
Fien Smetsers
Jimi Elfrink
Nick Moorthamer

2e plaats:
Maurits Schreuder
Daan Smetsers
Ruben van Pinxteren

3e plaats:
Hidde Zeeuwe
Michiel le Febre
Jelle Derckx