Uitslagen Nationaal Residentie Toernooi Den Haag 12 en 13 november 2016

Dit toernooi is verdeeld over twee dagen die verschillend zijn van opzet. Op zaterdag kwamen de judoka’s in actie om de felbegeerde prijzen te behalen.
Daar slaagden de Rosmalense Judoka’s goed in met maar liefst drie eerste plaatsen:
Quinn Hulshof, Ivar Schulz én Zoë van de Burgt kregen de gouden medaille omgehangen!

Op zondag is het doel om je te kwalificeren bij de Judobond, zodanig dat je punten behaalt om kans te maken als judoka namens de judobond te worden uitgezonden voor internationale toernooien. Dat wordt een ‘meetmoment’ genoemd. In het seizoen zijn vier van dit soort meetmomenten. De aftrap vond plaats in Den Haag. Lars Vissers en Peter van den Boogaard bleven beiden buiten bereik van het podium al wist Peter zijn eerste punten in de wacht te slepen door het behalen van de 7e plaats.

Vandaag vond voor 9 juduka's van de Rosmalense Judo Club het - zwaar bevochten en bewogen - Tomoda toernooi in Nijmegen plaats.… Meer >

Ben jij die judoka die de regiotoernooien aan het ontgroeien is en jezelf wil blijven uitdagen óf smaakt het naar meer na je eerste… Meer >