*INSCHRIJVINGSTERMIJN VERLENGD* BJJ meets Judo, trainingstage in de herfstvakantie

Datum woensdag 17 - vrijdag 19okt2018
Locatie Dojo RJC
Adres bisschop bekkerslaan 4, rosmalen
Website bekijken
Peter van Dun geeft een trainingsstage in Rosmalen.
Peter is één van de grondleggers van het MMA in Limburg. En is een befaamd MMA trainer. Zelf heeft hij zwarte band in Judo en is ook zeer bedreven in Braziliaans jiujitsu en is ook voormalig Nederland kampioen Sanda (Chinees Kickboksen). Peter legt vooral de nadruk op techniek en bewegen en gaat zijn training toegespitst op Judo geven waarin Braziliaan jiujitsu in zekere mate toegepast kan worden in de ne-waza. Kortom de ideale extra training voor elke (wedstrijd)judoka.
De stage bestaat uit 5 trainingen verdeeld over 3 dagen.
Deze stage is geschikt voor iedere (wedstrijd)judoka vanaf 10 jaar of leden van de wedstrijdselectie.

Graag voor 7 Oktober je aanmelden voor deze stage door te mailen naar jitsjongepier@home.nl. Ook als er vragen zijn graag kun je terecht op dit mailadres.

Kosten 25 Euro voor gehele stage of 7,50 voor per training. Bij inschrijven gelijk de betaling voldoen op rekeningnr NL42RABO0144507862 tnv Rosmalense Judo Club ovv Naam & BJJstage.

De trainingen zijn op de volgende dagen en tijdstippen:
17 Okt 18:30-20:30
18 Okt 11:00-12:30 & 13:00-14:30