24e Heide Internationaal Judotoernooi

Locatie Sporthal de Peppel
Adres Peppelensteeg 1 6715 CV Ede
Website bekijken
Dit toernooi valt in het pinksterweekeinde.

Deelnemers:

Het toernooi is bestemd voor jongens, meisjes en volwassenen die geboren zijn in 2009 en eerder. De judoka's worden in principe ingedeeld in poules, naar geboortejaar en gewicht. De organisatie behoudt zich het recht voor gewichtsklasse/leeftijdsklasse samen te voegen en/of aan te passen indien daartoe aanleiding is.

Accommodatie:
De wedstrijden worden gehouden op 8 matten. De wedstrijdvloer mag alleen met binnenschoenen worden betreden. Op de tribune zijn 300 zitplaatsen.

Danpunten:
Zoals vorige edities nu ook weer danpunten te behalen, gelieve voor aanvang wedstrijden je kaart in te leveren bij de hoofdjurytafel.

Controle / weging:
Deelnemers dienen in het bezit te zijn van een geldig judopaspoort en JBN-pas 2017. Deze moeten standaard getoond worden in ergste geval kan uitsluiting volgen. Judoka's die bij de weging te licht of te zwaar zijn, worden overgeschreven naar een voorgaand of een volgende gewichtsklasse. Overgewicht van maximaal 0,5 kg is toegestaan.

Het inschrijfgeld bedraagt € 12,00 per deelnemer.
Inschrijven tot en met uiterlijk donderdag 9 maart 2017

Let op:
Het inschrijfformulier volledig ingevuld en tezamen met gepast geld in een envelop, tijdig inleveren bij Sjoerd Hulshof. Na sluitingsdatum worden geen inschrijvingen meer geaccepteerd.
Meer >