44e International Tournament Venray

Datum zaterdag 2 - zondag 3jun2018
Locatie Evenementencomplex De Wetteling
Adres Zuidsingel 2, Venray
Voor alle wedstrijdjudoka's, maar beginnende wedstrijdjudoka's let op, dit is een zeer zwaar toernooi.

Onderdelen
-10, -12, -15, -18, Senioren, Veteranen

Coaching
Bruno

Inschrijfkosten
€ 12,50 per deelnemer

Let op:
Inschrijven via de inschrijfknop op deze pagina tot en met uiterlijk vrijdag 2 februari 2018.
Vul hierbij in ieder geval in: gewicht, geboortedatum en band (kyu)
Het inschrijfgeld tijdig (vóór 2 februari 2018) overmaken op

NL42 RABO 0144 5078 62 t.n.v. Rosmalense Judo Club
ov.v. naam judoka, naam toernooi en datum toernooi

Na sluitingsdatum worden geen inschrijvingen meer geaccepteerd.
LET OP: ALLEEN ONLINE INSCHRIJVEN, DUS NIET IN DE DOJO!

Lees meer info over de nieuwe vorm van inschrijven bij >meer.
--------------------------------------------------------------------------------------
Vanaf 1 oktober 2017 willen wij de inschrijvingen voor alle toernooien via de website laten verlopen.

Dit betekent voor u het volgende:
- U dient in te loggen op de website om te kunnen inschrijven. Ieder lid heeft een account. Mocht u uw wachtwoord vergeten zijn, kunt u eenvoudig een nieuw wachtwoord aanvragen via de website

- Inschrijven voor een toernooi kan eenvoudig door op de knop 'Inschrijven' te klikken. De uiterste inschrijfdatum staat hierbij vermeld

- Op het formulier dat dan verschijnt, dient u de benodigde gegevens (gewicht, geboortedatum en band) in te vullen

- Vervolgens klikt u op de knop 'Inschrijven' onderaan het formulier

- Het inschrijfgeld dient u uiterlijk op de uiterste inschrijfdatum over te maken op de rekening van RJC:

NL42 RABO 0144 5078 62 t.n.v. Rosmalense Judo Club

onder vermelding van de naam van de judoka, de naam en de datum van het toernooi (bijv: Pim Pietersen - Venray - 2 en 3 juni) zodat het voor onze wedstrijdsecretaris duidelijk is over wie het gaat en om welk toernooi.

LET OP: Een inschrijving is pas definitief als het inschrijfgeld is ontvangen.

Heeft u vragen, stuurt u dan gerust een mail naar info@rosmalensejudoclub.nl

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 02-02-2018.
Aantal inschrijvingen: 5