Groot Tomoda toernooi Beuningen*gecanceld*

Website bekijken
Groot Tomoda toernooi Beuningen*gecanceld*
***************************GECANCELD***********************

Het inschrijfgeld zal teruggestort worden.

Beste mensen,

Na de persconferentie van vanavond zijn wij tot onze spijt tot de conclusie gekomen dat het laten doorgaan van het Tomoda toernooi volgende week niet verstandig is. Na de versoepelingen van afgelopen zomer, het verplaatsen van het toernooi naar de SportQube in Nijmegen en het uitwerken van een heel aantal maatregelen, was het de bedoeling om op een coronaveilige manier een judotoernooi te organiseren.

Minister De Jonge beschreef de huidige situatie als het begin van de tweede golf en riep iedereen op zijn verantwoordelijkheid te nemen. Omdat we inschrijvingen hebben uit het hele land, waaronder de regio's waarvoor extra maatregelen gaan gelden, maar ook uit België en Duitsland, denken we dat het niet meer verantwoord is om het Tomoda toernooi door te laten gaan.

De komende weken zal het inschrijfgeld worden teruggestort.

Hopelijk zien we elkaar in betere tijden op ons Tomoda toernooi.

Met vriendelijke groet,

Susanna Bicknell

Groot Tomoda Judo Toernooi

www.tomoda.nl

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 05-02-2020.
Aantal inschrijvingen: 10