Jeugdtoernooi Nijmegen

Adres Kamerlingh Onnestraat 37
Jeugdtoernooi Nijmegen
  • Aanbevolen niveau C

Geschikt voor judoka's t/m 13 jaar met geringe ervaring tot ervaren wedstrijdjudoka. Getracht wordt de judoka in te delen op leeftijd, gewicht en wedstrijdervaring zodat er voor iedereen een toernooi op maat is. Voor elke deelnemer is er een prijs.

Niveau 1: Geen externe wedstrijdervaring
Niveau 2: Regionaal wedstrijdervaring
Niveau 3: Nationale wedstrijdervaring

Alle wedstrijden zullen in poulevorm plaatsvinden waarbij minimaal 3 wedstrijden gedraaid worden.

Toegangsprijs voor belangstellenden is gratis.

Onderdelen
-8, -10, -12,

Coaching
nnb

Inschrijfkosten
€ 12,50 per deelnemer

Let op:
Het vorige toernooi in Nijmegen zou gehouden worden op 27 Maart. Hiervoor hadden diverse judoka's zich opgegeven en betaald. Dit toernooi is gecanceld. Degenen die op 20 Sept mee willen doen graag opnieuw inschrijven, graag dan bij opmerkingen vermelden dat er al betaald is voor het vorige toernooi van Judo Academy Nijmegen. Voor alle anderen die mee willen doen is de betaalwijze veranderd. Bij online inschrijven krijg je nu per mail een ideal betaallink. Hiermee kun je snel en veilig het inschrijfgeld voldoen. Een inschrijving is pas geldig als het inschrijfgeld voldaan is.
Inschrijven voor 20 September

Geen JBN paspoort verplicht

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 20-09-2020.
Bijdrage:
  • Lid