Open Nijmeegse Kampioenschap

Datum zaterdag 14 okt 2017
Tijdstip 08:00 - 17:00 uur
Locatie De Triangel
Adres Griftdijk Noord 9B, 6663 AA Nijmegen (Lent)
Website bekijken
Toernooi voor

Meisjes -10, Jongens -10, Jongens -12, Meisjes -12, Jongens -14, Meisjes -14, Heren -17, Dames -17, Heren +17, Dames +17

Coaching: Bruno
Stichting Judoacademy Nijmegen - de stichting organiseert op 14 oktober haar eerste officieel door de JBN goedgekeurd toernooi onder de naam Open Nijmeegs Kampioenschap Judo 2017. Deze wedstrijd is een meetmoment voor de jeugd onder de 14.

De aanvangstijden en weegtijden worden een week voor het toernooi bekend gemaakt.

Het inschrijfgeld bedraagt € 11,- per deelnemer.
Inschrijven tot en met uiterlijk zaterdag 9 september 2017.

Let op:
Het inschrijfformulier volledig ingevuld en tezamen met gepast geld in een envelop, tijdig inleveren bij Sjoerd Hulshof. Na sluitingsdatum worden geen inschrijvingen meer geaccepteerd.