Regio toernooi Veghel

Adres volgt
Maximaal aantal deelnemers 20
Regio toernooi Veghel
Samen met andere judoclubs uit de regio worden een aantal judotoernooien per jaar georganiseerd waar de beginnende en recreatieve judoka's aan deel kunnen nemen.
Het regio toernooi in Veghel is voor judoka’s vanaf 5 jaar t/m 14 jaar en tot en met blauwe band met slippen.

Bij het regiotoernooi gaan judoka's van de wedstrijdgroep mee om te coachen.

Hier vind je meer informatie over het regio toernooi in Veghel.....
Je kunt inschrijven via de inschrijfknop op deze pagina tot en met uiterlijk woensdag 25 september 2019.
Vul hierbij in ieder geval in: gewicht, geboortedatum, band (kyu) en categorie:
AAA = 1e keer
A = beginner
B = enige ervaring
C= ervaren

Let op, de judoka wordt ingedeeld in pools aan de hand van de opgegeven categorie zodat iedere judoka een eerlijke kans heeft en vooral plezier beleeft aan het toernooi!

Het inschrijfgeld is vanaf 2019 gezet op € 8,00. Dit bedrag kunt u (uiterlijk 25 september) overmaken op:

NL42 RABO 0144 5078 62 t.n.v. Rosmalense Judo Club
ov.v. naam judoka, plaats toernooi en datum toernooi.

Na sluitingsdatum worden geen inschrijvingen meer geaccepteerd, je bent pas ingeschreven als de betaling op tijd binnen is.
LET OP: ALLEEN ONLINE INSCHRIJVEN, DUS NIET IN DE DOJO!

Heeft u vragen, stuurt u dan gerust een mail naar info@rosmalensejudoclub.nl
of neem contact op met de contactpersoon voor de regiotoernooien, Erica Hendriks, 06 27746251.

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 25-09-2019.
Aantal inschrijvingen: 8
Maximaal aantal: 20