Regiotoernooi Rosmalen(afgelast)

Adres T.M Kortenhorstlaan 6 , Rosmalen
Website bekijken
Regiotoernooi Rosmalen(afgelast)
Ons eigen regiotoernooi, met grote tribune, veel parkeerplaatsen en leuke nevenactiviteiten. Ideaal om een keer heel je familie mee te brengen om de echte judosfeer te laten proeven! Dit jaar willen we groots uitpakken maar daarover volgt later meer.....

Maar eerst inschrijven! Dit is vooral voor beginners een uitstekende kans om een keer een toernooitje te doen.

Coaching: Alle trainers en leden van de wedstrijdgroep zullen aanwezig zijn om jou te ondersteunen naast en op de mat!

Je kunt inschrijven via de inschrijfknop op deze pagina tot en met uiterlijk 24 Mei 2020.
Vul hierbij in ieder geval in: gewicht, geboortedatum, band (kyu) en categorie:
AAA = 1e keer
A = beginner
B = enige ervaring
C= ervaren

Let op, de judoka wordt ingedeeld in poules aan de hand van de opgegeven categorie zodat iedere judoka een eerlijke kans heeft en vooral plezier beleeft aan het toernooi!

Inschrijfgeld: 8 Euro
Dit bedrag kunt u (uiterlijk 24 Mei) overmaken op:

NL42 RABO 0144 5078 62 t.n.v. Rosmalense Judo Club
ov.v. naam judoka, plaats toernooi en datum toernooi.

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 04-03-2020.
Aantal inschrijvingen: 5