Technische clinics door Srecko Culo

Tijdstip 19:00 - 20:00 uur
Locatie Dojo RJC
Adres Rosmalen
Op donderdagavond van 19 tot 20 uur zal Srecko Culo (meester met 6e Dan) les in wedstrijdtechniek geven.
Je leert een aantal specifieke wedstrijdtechnieken waarvan je tijdens je wedstrijden veel profijt zult hebben.

Deze lessen worden gegeven in de vorm van een clinic.
Deze clinic start op 6 september en eindigt op 20 december. Tijdens de herfstvakantie is er géén clinic.  De kosten voor deelname zijn 75 euro voor de totale clinicperiode (15 weken).

Deze clinic is bedoeld voor de wedstrijdjudoka's of judoka's met een blauwe band of hoger. Bij twijfel overleg je even persoonlijk met Bruno.

Aanmelden kan door je hier in te schrijven en het bedrag van € 75,00 vóór 1 september over te maken op NL42 RABO 0144 5078 62 t.n.v. Rosmalense Judo Club ov.v. naam judoka, clinic wedstrijdtechniek.

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 01-09-2018.
Aantal inschrijvingen: 7