Trainingsstage Zweden & Toernooi

Locatie Lund (Zweden)
Website bekijken
Trainingsstage Zweden & Toernooi
In de hemelvaartvakantie (lang weekend) zijn we weer van plan om naar Lund af te reizen voor de trainingsstage en de 2 toernooien Budo Cup Nord en de Kid's Cup. Het programma is als volgt;

30 Mei Budo Cup Nord (U15&U18)
31 Mei Trainingsstage (2 blokken)
01 Juni Trainingsstage (1 blok) & Kid's Cup (U13)
02 Juni Trainingsstage (1 ochtendblok)

De Budo Cup Nord is een prestigieus toernooi in Scandinavie en werkt met een braziliaans wedstrijdsysteem. De Kid's Cup werkt met een poulesysteem. Het is niet toegestaan om aan allebei de toernooien deel te nemen!

De trainingsstage is zeer goed verzorgd, judoleraren uit verschillende Europese landen geven les aan groepjes judoka's (op band gerankschikt) in verschillende technieken, door te rouleren als groep krijg je zodoende alle leraren een keer voor je. Hier zijn ook ex-Olympische kampioenen bij aanwezig. De andere helft van de tijd wordt gebruikt voor randori waarbij je partijtjes kan maken met judoka's uit andere landen want uit heel Europa komen ze hierheen. Zodoende kun je het geleerde gelijk in praktijk brengen en je zult merken dat taal niet belangrijk is tijdens Judo en dat je zo maatjes hebt uit andere landen. Trainesr Bruno en Srecko gaan ook mee zodat ze iedereen kunnen begeleiden op de mat tijdens stage en toernooi.

Tussen de trainingsblokken is er ruim tijd voor sightseeing en het strand ligt vlakbij!

Kosten: 100 Euro voor stage pp en rond de 20 Euro inschrijfgeld voor het toernooi. Hierbij komen de kosten voor verblijf en vervoer. Ik stel voor dat als mensen interesse hebben om mee te gaan dit aan mij kenbaar te maken, ook voor verdere info kun je bij mij terecht. We kunnen dan gezamelijk bespreken hoe we de reis en verblijf gaan aanpakken.

Sportieve groet,
Ferry de Wild
f.de.w@home.nl of app

Online inschrijven voor deze activiteit is niet mogelijk. Inschrijven was mogelijk t/m 01-04-2019.
Aantal inschrijvingen: 1