zondag 1 oktober 2017 regiotoernooi en judoclinic Rosmalense Judo Club

Het regiotoernooi van 1 oktober komt snel dichterbij.
In de ochtend vinden de judowedstrijden plaats en in de middag is er een clinic...heb jij je al ingeschreven?

Voor het regiotoernooi zijn de judoka's van verschillende verenigingen uit de regio ingeschreven.

De clinic wordt gegeven door twee judoka's met een grote ervaring in (internationale) wedstrijden: Srečko en Bruno Čulo.

Tot 12 jaar van 13.30 tot 15.00 uur
Vanaf 12 jaar van 15.30 tot 17.00 uur

Inschrijven via info@Rosmalensejudoclub.nl, betaling 5 euro ter plaatse voldoen.

Vergeten in te schrijven? Ook op dezelfde dag accepteren we nog aanmeldingen, mits de clinic niet volgeboekt is.

Vandaag werd in sporthal Theereheide te St. Michielsgestel het judotoernooi Berlicum open georganiseerd door judoclub Berlicum. Ruim… Meer >