Noteer alvast op je kalender: slip en band examens!!!

Noteer deze alvast op je kalender, je band of slip examen. Meer informatie vind je hier

De afgelopen tijd is tijdens de technieklessen van Michel en Bruno flink geoefend op technieken die je mag laten zien tijdens je band of slip examen.

De band en slip examens voor de groepen van Michel vinden plaats op dinsdag 19 en donderdag 21 juni.
De band en slip examens voor de groepen van Bruno vinden plaats op zaterdag 23 juni.

Je trainer vertelt je binnenkort voor welke band of slip je examen gaat doen.
Ga je bandexamen doen, dan ontvang je van de trainer een brief.

Als je hier vragen over hebt, kun je deze aan je trainer stellen.

Alvast veel succes en vooral heel veel plezier met je band of slip examen.

Belangrijke informatie voor de ouders/voogd:
Vanaf dit jaar wordt alleen voor een bandexamen nog een vergoeding gevraagd van € 10,00. Voor slippen wordt geen vergoeding meer gevraagd.

Het bedrag kunt u overmaken op bankrekening nummer NL 42 RABO 0144 5078 62 ten name van Rosmalense Judo Club, onder vermelding van de naam van de judoka.
Gelieve dit bedrag binnen 10 dagen na het examen te voldoen.

Aanvangstijden van het regiotoernooi Den Dungen van 07 april zijn bekend en op de site geplaatst. Om deze in te zien dien je in te… Meer >

Vandaag vond voor 9 juduka's van de Rosmalense Judo Club het - zwaar bevochten en bewogen - Tomoda toernooi in Nijmegen plaats.… Meer >

Ben jij die judoka die de regiotoernooien aan het ontgroeien is en jezelf wil blijven uitdagen óf smaakt het naar meer na je eerste… Meer >