Wil jij ook zo'n stoere rugplaat met je naam op je judopak?

Altijd al zo'n stoere rugplaat met je naam op je judopak gewild? Dan is dit je kans.....

Deze rugplaten voldoen aan de regels van de EJU en zijn maar bij één erkend buitenlands bedrijf te bestellen. Vanwege de relatief hoge verzendkosten is het handiger om ze met meerdere mensen samen te bestellen.

Indien je ook graag een echte rugplaat wilt bestellen, dan kun je dat aankomende week laten weten tijdens de les bij Bruno, Michel, Piet (vader van Jimi), Bert (vader van Kalle) of Erica (moeder van Ivar).
We hebben de volgende gegevens van je nodig:
  • naam op je rugplaat (max. 12 of 13 karakters, afhankelijk van de breedte van de letters)
  • maat van de rugplaat Let op!!! Er zijn twee maten 34 x 35 cm en 38 x 39 cm. Meet voor je bestelt eerst je rugpand van je judopak of de rugplaat er op past, om teleurstelling te voorkomen. Onderaan dit bericht vind je informatie als deze maten voor jouw pak te groot zijn.
De prijs per rugplaat is ongeveer € 7,08 exclusief verzendkosten, deze kunnen we achteraf pas bepalen omdat dit afhangt van het aantal te bestellen rugplaten. De exacte prijs hoor je dus achteraf maar zal rond de € 10,00 per rugplaat zijn, indien we er meer dan 8 bestellen.

De bestelling zal eind maart worden geplaatst, de levertijd bedraagt rond de 4 weken.

Meer informatie over deze rugplaten vind je hier.

nog belangrijk voor onze kleinere judoka's!!!
Als deze rugplaat voor jou nu nog te groot is, is er ook een mogelijkheid om via de judobond een rugembleem te bestellen met je naam en de naam van onze club, meer informatie hierover vind je hier.

In Den Dungen werd vandaag het regiotoernooi gehouden bij judoclub Yushi Ghasi. In de kleine maar knusse judozaal deden bijna 160… Meer >