stemmen Rabobank Clubkascampagne vandaag van start

Beste Judovrienden,

Rabobank 's-Hertogenbosch en Omstreken heeft de jaarlijkse gewoonte om projecten van verenigingen en stichtingen financieel te ondersteunen vanuit het Coöperatiefonds.

Dit om een bijdrage te leveren aan het goed functioneren van de samenleving. Op de projecten kan van 31 augustus tot 24 september a.s. gestemd worden.

Afhankelijk van het aantal stemmen dat een project krijgt is de hoogte van de bijdrage uit de Rabobank Clubkas Campagne.

Als Rosmalense Judo Club organiseren we verschillende activiteiten voor de leden die niet altijd kostendekkend zijn. Het is daarom fijn om af en toe financiële steun te ontvangen.
Jij kunt daar een steentje aan bijdragen zonder dat je je portemonnee hoeft te trekken.

Er kan gestemd worden door mensen die een rekening hebben bij de Rabobank.

Wij doen een vriendelijk verzoek aan jou om gebruik te maken van jouw stemrecht om daarmee onze vereniging te steunen.

Klik op  https://www.rabobank.nl/lokale-bank/s-hertogenbosch-en-omstreken/stemperiode-rabobank-clubkas-campagne-van-start/  en volg de aanwijzingen.

Vanaf vandaag kan er gestemd worden !

Vragen? Stel die gerust.

Bedankt voor je medewerking, want echt ……….. elke stem telt !

ps dit bericht mag uiteraard gedeeld worden in de regio 's-Hertogenbosch, graag zelfs!

Rosmalense Judo Club

www.rosmalensejudoclub.nl
Vandaag vond voor 9 juduka's van de Rosmalense Judo Club het - zwaar bevochten en bewogen - Tomoda toernooi in Nijmegen plaats.… Meer >

www.rosmalensejudoclub.nl