Inschrijving open voor regiotoernooi Uden op 7 oktober

We hebben een uitnodiging ontvangen van Verbeuken Sports voor het regiotoernooi in Uden.
het regiotoernooi is gepland op zondag 7 oktober, aanvangstijd 9.00 uur, ingeschreven judoka's worden verwacht om 8.45 uur in de sporthal van Verbeuken Sports aan de Goorkensweg 6 te Uden.

Het toernooi is voor onze judoka's tot en met blauwe band (met slip) van 5 tot en met 14 jaar.

Inschrijven kan tot en met 21 september!

Meer informatie over het toernooi en de inschrijving vind je onder activiteiten op deze site of in de app van clubassistent.

Vandaag werd in sporthal Theereheide te St. Michielsgestel het judotoernooi Berlicum open georganiseerd door judoclub Berlicum. Ruim… Meer >