HAJIME!! Start van de RJC December Judogi actie 2018!!!

HAJIME!!

AL enige tijd verkoopt de Rosmalense Judo Club judopakken. Om dit extra onder de aandacht te brengen willen we een December actie houden waarbij je kortingen tot 10% op de winkelprijs krijgt op judopakken.
We kunnen de volgende merken leveren;
*Essismo
*Nihon
*Adidas
Deze merken, en dus RJC ook, leveren judopakken in alle gradaties; van lichte pakken om in te trainen tot IJF gekeurde wedstrijdpakken. Wit en Blauw!

Een paar voordelen om via de club te kopen:
-Korting van 10% op de winkelprijs.
-Geen verzendkosten.
-Passen en ruilen mogelijk.

Als je een pak besteld geldt als regel:  Lengte kind + 10cm = Lengte pak. Ook is er vaak de optie om 'Slim fit' te bestellen, de pakken zijn dan getailleerd. Let op dat de blauwe pakken op de meeste toernooien niet toegestaan zijn.

Hoe kom je aan een nieuwe judogi?
Stuur een mailtje naar info@rosmalensejudoclub.nl  met daarin de judogi met maat waarin je interesse hebt. Je kunt deze bijvoorbeeld opzoeken op de sites van Essismo en Nihonsport. Je ziet dan ook gelijk de winkelprijs. Sommige pakken hebben we op voorraad, de rest kan snel geleverd worden zodat je snel in het bezit bent van een nieuw stoer judopak!

Ook hebben we wedstrijdbanden op voorraad, op JBN-toernooien word je geacht deze zelf bij te hebben.

Kortom: Ideale items voor de komende Decembermaand!!

SORO-MADE!!

Vandaag vond voor 9 juduka's van de Rosmalense Judo Club het - zwaar bevochten en bewogen - Tomoda toernooi in Nijmegen plaats.… Meer >

Ben jij die judoka die de regiotoernooien aan het ontgroeien is en jezelf wil blijven uitdagen óf smaakt het naar meer na je eerste… Meer >