Alvast voor de zomer: Coole shirts van RJC!

www.rosmalensejudoclub.nl

Beste leden van RJC,

Je hebt ze vast al gezien, die coole RJC shirts. Ideaal om naar een training of toernooi te dragen, school of gewoon thuis. Iedereen kan zien wat jouw sport is en bij welke club je hoort. Omdat er weer nieuwe leden zijn en omdat iedereen weer wat gegroeid is willen we ook dit jaar weer een bestelronde organiseren voor deze gave coole shirts. Ook is er weer de mogelijkheid om polo shirts te bestellen, ideaal voor de supporters op de tribune!

De Rosmalense Judo Club heeft in samenwerking met NihonSport shirts ontworpen waarmee we ook weer deze zomer de blits kunnen maken naast de mat en daarbuiten.
De shirts zijn gemaakt van een cooldry stof die zorgt dat eventueel zweet opgevangen wordt en snel droogt. Ideaal voor trainingen en warming-ups.
Ze zijn van het merk Nihon, hetzelfde merk als de bekende judopakken.
En ook nog voor een mooie prijs, de shirts kosten per stuk 25 Euro. Bestel je er 2 tegelijk, dan betaal je 45 euro. Het is ook mogelijk om dit shirt van je naam te laten voorzien.

In onze dojo komt een bestellijst te hangen waar je je bestelling op kunt noteren. Geef hierop duidelijk aan: naam, aantal, maat, t-shirt of polo en of er je naam op gedrukt moet worden: in dat geval noteer dan je naam in duidelijke blokletters. Voor de te bepalen maat willen we vragen om bij bekenden die al een shirt hebben deze te passen. Is dit niet mogelijk dan willen we weer een passessie organiseren.

Zodra de bestelling is doorgegeven willen we je graag verzoeken het verschuldigde bedrag over te maken op onze bankrekening: NL 42 RABO 0144 5078 62 tnv Rosmalense Judo Club ovv  “naam”+ T-shirt. Zodra het bedrag is overgemaakt is je bestelling compleet en afgerond en gaan wij aan de slag.

Als er vragen zijn kunnen je die stellen, via mail, aan mij ( f.de.w@home.nl )

Hopende weer op een grote deelname,

Sportieve groet,

Ferry de Wild