Jouw inzet is GOUD waard!!! Grote Clubactie 2019

Jouw inzet is GOUD waard!!!!!

Grote Clubactie 2019

Jaarlijks vragen wij aan onze leden om de loten te verkopen van de grote clubactie. Met het bedrag wat we daarmee ophalen kunnen we de contributie laag houden en naast judo ook extra activiteiten organiseren. Vooral met het oog op dat RJC volgend jaar 55 jaar bestaat en we dit samen met alle leden willen vieren zijn alle extra inkomsten zeer welkom!

Daarom worden ook nu weer boekjes met loten uitgereikt met het verzoek aan jullie om goed je best te doen. Door het gebruik van verkoopboekjes hoef je niet met geld over straat. Je mag de loten verkopen aan wie je wilt. Begin bij familie, vrienden en buren, en doe daarna ook je best om anderen enthousiast te maken! 80% van de opbrengst per lot gaat rechtstreeks naar de Club!

Je kunt er ook zelf wat mee verdienen: voor ieder vol boekje dat je verkoopt ontvang je van ons maar liefst 5 euro!!! EN!!!!!!!!!!!!!!! Degene die de meeste boekjes verkoopt krijgt een zeer mooie grote prijs en een erevermelding op onze site! Ook vanuit Grote Clubactie worden er leuke prijzen gegeven voor gemotiveerde verkopers:

*Als je 20 of meer loten hebt verkocht krijg je een 20 loten voucher. Deze kun je inruilen voor bijv een gratis* entreekaartje voor bijv Optisport, Bobbejaanland, Krazy Kangeroo en Snowworld (*icm 1 volbetalende persoon)

*Echte topverkopers doen mee aan de landelijke verkoopwedstrijd met prijzen als een Nintendo Switch, een fiets of een dagje Bobbejaanland en nog 150 andere prijzen. Je kunt jezelf opgeven via clubactie.nl/winactie

*Teams of duo's die veel verkopen maken kans op clinics van topsporters, een bioscoopzaal alleen voor jouw team, een nieuwe tenue voor het gehele team en een dagje Bobbejaanland met je team. Je kunt je team of als duo opgeven via clubactie.nl/winactie

Dus doe je best.

Als je een lot verkoopt is het belangrijk dat het hele IBAN-nummer door de koper in het verkoopboekje wordt ingevuld. In het verkoopboekje zitten ook bedankbriefjes en deurzegels die je aan de koper geeft. Zodra de eenmalige afschrijving heeft plaatsgevonden staat op het afschrift van de koper zijn/haar lotnummer.

Boekjes kunnen weer worden ingeleverd in de dojo bij de trainers. Heb je een boekje vol? vraag de trainer om een nieuwe!

Superlot!!

Ook bestaat er de mogelijkheid om Superloten te verkopen. Deze loten vertegenwoordigen elk 50 reguliere loten en hebben een aankoopwaarde van 150 Euro. Ken je een bedrijf of persoon die zo'n Superlot wil kopen laat het ons dan weten via info@rosmalensejudoclub.nl .Degene die zo'n lot verkoopt wordt apart met het kopende bedrijf/persoon op onze site geplaatst met eervolle vermelding!

Zet ‘m op!

Vandaag vond voor 9 juduka's van de Rosmalense Judo Club het - zwaar bevochten en bewogen - Tomoda toernooi in Nijmegen plaats.… Meer >

Ben jij die judoka die de regiotoernooien aan het ontgroeien is en jezelf wil blijven uitdagen óf smaakt het naar meer na je eerste… Meer >