Regiotoernooi Berlicum 2019

BERLICUM – Een stormachtige wind op de vroege zondagmorgen was kennelijk een mooie inspiratie voor de judoka’s van de Rosmalense Judo Club. Niet opgeven maar doorgaan zo leek het tijdens de wedstrijden. En dat resulteerde in hele mooie prijzen.

Op de hoogste trede van het podium eindigden Sterre Elfring, Huub Sleutjes, Daan Dikmans, Karlijn Schipper en Thierry Derks. De tweede plaats was voor Wessel Vis, Noah Peters, Guus Kropman, Caspar Schreuder, Kayleigh van den Hanenberg en Matthieu Derks. De derde plaats was voor Ilya Thomassen, Boris Bartos en een keurige vierde plaats voor Quint Geeris en Tom Schoor. De vele pepernoten zijn er wel afgetraind met zulke mooie wedstrijden, en het belooft wat voor de volgende wedstrijden. Alle judoka’s van harte gefeliciteerd met deze mooie prijzen én je bent weer een hele mooie ervaring rijker.

In Den Dungen werd vandaag het regiotoernooi gehouden bij judoclub Yushi Ghasi. In de kleine maar knusse judozaal deden bijna 160… Meer >