Tuimeljudo / Kleuterjudo bij RJC

Rosmalense Judo Club start op 3 maart 2020 met kleuterjudo

Niet elke sport is geschikt om al vanaf erg jonge leeftijd te beoefenen. Judo echter bij uitstek wel!

Het is in die kleuterjaren geen doel om een goede judoka te worden, maar om vertrouwd te raken met andere kinderen middels stoeien en vallen. Onze leraren zijn opgeleid om dit alles te laten plaatsvinden in een rustige en speelse lessituatie. Vanaf 4 jaar is uw kind welkom.

Dat de kleuters uiteindelijk weer uitstromen naar andere sporten, maakt de lessen niet minder waardevol. Veel belangrijker dan latere medailles of banden zijn de kernwaarden die kinderen meenemen naar hun volgende levensfase.

Deze kernwaarden zijn: Respect, Discipline, Doorzetten en Zelfvertrouwen !

Denkt u dat dit tuimeljudo geschikt is voor uw kind, kom dan een proefles meedoen op 3 maart a.s. Wees er snel bij; we willen de groep klein houden, dus na 10 aanmeldingen, komt nummer elf al op de wachtlijst te staan.

Graag opgeven via het contactformulier op de website: www.rosmalensejudoclub.nl Aangekomen op de website, klikt u door naar CONTACT. Hier kunt u de naam en de leeftijd van uw kind aangeven en zal de club contact met u opnemen.

Vandaag vond voor 9 juduka's van de Rosmalense Judo Club het - zwaar bevochten en bewogen - Tomoda toernooi in Nijmegen plaats.… Meer >

Ben jij die judoka die de regiotoernooien aan het ontgroeien is en jezelf wil blijven uitdagen óf smaakt het naar meer na je eerste… Meer >