Dutch Open Espoir 2020

Dit weekend werd de Matsuru Dutch Open Espoir te Eindhoven gehouden. Dit toernooi geldt als de Open Nederlandse kampioenschappen voor de -15, -18 en -21 leeftijdsklasses. Meer dan 1700 judoka's uit allerlei landen zoals VS, Oekraine en Turkije waren hierheen getrokken om zich te meten met de rest van de top in Europa. Namens Rosmalen deden Sanne Tadema, Hidde Zeeuwe, Kalle Postma, Jonas Cortvriend en Yordi de Wild mee. Allen laten mooie partijen zien maar weten in dit sterk deelnemersveld geen podium te halen. Wel hebben ze weer een hoop ervaring opgedaan en hebben ze er toch maar mooi gestaan! Coaches Bruno en Srecko bedankt voor jullie onmisbare aanwezigheid en aanwijzingen voor onze judoka's tijdens dit prestigieuze toernooi.

Vandaag vond voor 9 juduka's van de Rosmalense Judo Club het - zwaar bevochten en bewogen - Tomoda toernooi in Nijmegen plaats.… Meer >

Ben jij die judoka die de regiotoernooien aan het ontgroeien is en jezelf wil blijven uitdagen óf smaakt het naar meer na je eerste… Meer >