Niet alleen sprookjes in Kaatsheuvel!

26 januari 2020 door
Kaatsheuvel - In Kaatsheuvel werd vandaag het Langstraattoernooi gehouden. Een toernooi voor wedstrijdjudoka's die nog niet heel veel ervaring hebben op JBN-toernooien hebben. Coach Patrick Fernald was met 6 judoka's hierheen afgereisd. Dat dit niet voor niks was bleek al snel toen Tijn Molenaar de eerste prijs van zijn poule pakte. Huub Sleutjes had goed gekeken hoe dat moest want knap pakt hij ook het goud in zijn poule. Caspar Schreuder zit in een sterke poule maar weet toch knap het brons voor Rosmalen binnen te slepen. Mathieu Dirks wint al zijn partijen en mag hierdoor op de hoogste trede plaats nemen. Co Coster en Guus Kropman zitten allebei in grote poules. Co weet zich tot een 4e plek te knokken en Guus moet in 1 tegenstander zijn meerdere erkennen; een mooie zilveren beker is zijn beloning! Coach Patrick bedankt voor de coaching en begeleiding van deze kanjers. Iedereen gefelicteerd met jullie prijs! Het zijn dus niet allemaal sprookjes in Kaatsheuvel!!

Ben jij die judoka die de regiotoernooien aan het ontgroeien is en jezelf wil blijven uitdagen óf smaakt het naar meer na je eerste… Meer >

Gevonden voorwerpen!!

12 maart 2024
Inmiddels is er in de DOJO een flinke verzameling aan gevonden voorwerpen - onder andere bestaande uit bidons, kleding, slippers tot… Meer >