Jeugdtoernooi Nijmegen. Voor elke judoka!

02 februari 2020 door
Nijmegen - Vandaag deden 6 judoka's vanuit RJC mee aan het Jeugdtoernooi in Nijmegen. Sterre, Bjarne, Jimi, Jonas en Reza winnen goud in hun klasse. Hidde neemt het zilver mee. Iedereen gefeliciteerd met jullie prijs! Dit Jeugdtoernooi wordt om de paar maanden georganiseerd door Judo Academy Nijmegen. Doordat judoka's worden ingeschreven en ingedeeld ook op niveau is dit een interessant toernooi voor elke judoka die het leuk vindt wedstrijdjes te doen. JBN-paspoort is niet verplicht. Hou onze wedstrijdkalender in de gaten voor het volgende toernooi!

Ben jij die judoka die de regiotoernooien aan het ontgroeien is en jezelf wil blijven uitdagen óf smaakt het naar meer na je eerste… Meer >

Gevonden voorwerpen!!

12 maart 2024
Inmiddels is er in de DOJO een flinke verzameling aan gevonden voorwerpen - onder andere bestaande uit bidons, kleding, slippers tot… Meer >