Data Regiotoernooien en Jeugdtoernooi

06 februari 2020 door
Beste Judoka’s, ouders en verzorgers,
Al enige jaren organiseert de Rosmalense Judo Club samen met andere judoverenigingen uit de regio de regiotoernooien. Dit zijn laagdrempelige judotoernooien voor beginnende en recreatieve judoka’s van 5 t/m 14 jaar (of blauwe band met slippen). Er wordt getracht om zo eerlijk mogelijke poules te maken op basis van gewicht, leeftijd en ervaring. En er zijn natuurlijk leuke prijzen te winnen. De beste judoka’s van Nederland zijn ook allemaal op een regiotoernooi begonnen!
Omdat het vaak spannend is zo’n groot toernooi, gaan er judoka’s mee uit de wedstrijdselectie om iedereen te helpen en te coachen, zij hebben ervaring met grote toernooien in binnen- en buitenland en weten hoe het in zijn werk gaat. Ook zijn er vaak scheidsrechters van RJC aanwezig, we zijn dus herkenbaar aanwezig! Dus als je een keer het geleerde in praktijk wil brengen of je vindt het leuk om wedstrijdjes te doen? DOE MEE!!

Maar eerst inschrijven natuurlijk:
Je kunt inschrijven via de site of via onze app: “Club assistent”. Je maakt eerst je eigen account aan als je die nog niet hebt en zoekt bij “Activiteiten” op datum naar de Regiotoernooien. Andere toernooien zoals de JBN-toernooien staan hier ook bij maar daarvoor heb je wel een JBN-paspoort nodig, voor de regiotoernooien geldt dit niet. Je schrijft je in via de inschrijfknop en geef daarbij aan gewicht, geboortedatum, band (kyu) en categorie:

AAA=1e keer

A=beginner

B=enig ervaring

C=ervaren

Vervolgens maak je per bank het inschrijfgeld over (8 euro per toernooi) ovv Naam Judoka, plaats en datum toernooi. Een week voor het toernooi worden de weeg en aanvangstijden via de site bekend gemaakt. Allemaal veel succes en vooral plezier!!!

Voor degene die graag een keer aan een ander toernooi mee wilt doen is er het Jeugdtoernooi  gehouden op 29 Maart te Nijmegen. JBN paspoort is niet verplicht. Dit toernooi kent meerdere niveaus:Beginner -Regionaal - Nationaal dus voor ieder wat wils.
Data Regiotoernooien:

Den Dungen -  5 April  -afgelast
Schijndel     -   17 Mei   -afgelast
Rosmalen    -   14 Juni  -afgelast
Veghel        -    11 Oktober
Boekel        -      8 November
Berlicum     -    13 December
Datum Jeugdtoernooi Nijmegen:

29 Maart - verplaatst (datum onbekend)

Dus doe mee en schrijf je in! Voor info:  info@rosmalensejudoclub.nl of vraag het aan je trainer.

Ben jij die judoka die de regiotoernooien aan het ontgroeien is en jezelf wil blijven uitdagen óf smaakt het naar meer na je eerste… Meer >

Gevonden voorwerpen!!

12 maart 2024
Inmiddels is er in de DOJO een flinke verzameling aan gevonden voorwerpen - onder andere bestaande uit bidons, kleding, slippers tot… Meer >