Vele prijzen tijdens het regiotoernooi Gestel!

01 maart 2020

Al jaren organiseren de judoverenigingen rondom Rosmalen (en Rosmalen zelf) de regiotoernooien. Om en om wordt er een toernooi georganiseerd speciaal voor de judoka’s die het leuk vinden wedstrijdjes te doen en toe te passen wat er geleerd wordt tijdens de lessen van meneer Michel, Patrick of Bruno. Dit weekend was het de beurt aan de Gestelse Judoclub die een goed georganiseerd toernooi deed wegzetten. Met maar liefst 14 judoka’s was RJC hier zeer goed vertegenwoordigd en dat ze allemaal goed opletten tijdens de lessen bleek al snel door de schitterende resultaten die behaald zijn. Isis Janse en Daan Dikmans bijten de spits af en worden alletwee 3e van hun poule. Ilya Thommassen en Noah Peters (die letterlijk in een zware poule zat) worden knap 2e. Ondertussen stond Tom Schoor al te trappelen om te starten en wordt met mooie inzetten kampioen van zijn poule. Luuk vd Bouwhuysen wordt 3e terwijl Neala Janse met mooie technieken 2e wordt in haar poule. Huub Sleutjes let bij zijn 2e partij niet goed op maar neemt daarna revanche en wordt daarmee 2e. Thierry Dirks kan al een routinier genoemd worden en wordt kampioen van zijn poule. Bart vd Bos had naar Thierry goed gekeken en herhaalt het kunstje en wordt ook kampioen van zijn poule. Kayleigh vd Hanenberg zit in een jongenspoule, deze jongens krijgen steeds meer moeite met haar en Kayleigh wordt dan ook 3e. Mathieu Dirks moet in één judoka zijn meerdere erkennen en wordt daarmee 2e. Silke Kohler laat zien dat zij iemand is om in de toekomst rekening mee te houden en wordt 3e. Jelte vd Pol laat ook zien wat doorzettingsvermogen is en wordt 3e. Iedereen gefeliciteerd met zijn of haar prijs!!! Coaches Bart, Yordi, Patrick en Nils bedankt voor het begeleiden van de judoka’s op en naast de mat. Als scheidsrechter namens RJC was Joey de Wild vandaag aanwezig. Ook Joey bedankt!

Op 5 april wordt het Regiotoernooi in Den Dungen gehouden, de inschrijving loopt al dus schrijf je tijdig in!
Op de foto: Een trotse Jelte met zijn 3e prijs

Ben jij die judoka die de regiotoernooien aan het ontgroeien is en jezelf wil blijven uitdagen óf smaakt het naar meer na je eerste… Meer >

Gevonden voorwerpen!!

12 maart 2024