Alle lessen gecanceld tm 28 April

11 maart 2020 door
www.rosmalensejudoclub.nl

Het rondwarende Corona (COVID-19) virus zal niemand zijn ontgaan.

Om verspreiding van dit virus zoveel mogelijk te beperken volgt de Rosmalense Judo Club de richtlijnen en eventuele verboden van het RIVM, de overheid, de JBN en het NOC-NSF.

Het kabinet heeft voor heel Nederland opgeroepen sociale contacten in het algemeen sterk te verminderen.

Dit in combinatie met het feit dat we te maken hebben met contactsporten waar sporters binnen twee meter acteren, en de kans op besmetting het grootst is.

De JBN adviseert alle clubs en sporters in Nederland deze oproep op te volgen.

Daarom zullen alle trainingen volgens de nieuwe richtlijnen van NOC*NSF en JBN Nederland tot en met 28 April afgelast worden (incl Tuimeljudo & wedstrijdtraining )

Wij houden jullie via dit medium op de hoogte en hopen jullie zo snel mogelijk en in goede gezondheid weer op de mat te treffen. Natuurlijk kun je veel zelf doen om fit te blijven!

Dank voor jullie begrip,
Sportieve groet,
Bestuur RJC

Toernooien die al verplaatst zijn:

Groot Tomoda Beuningen 15 Maart => 27 September
Jeugdtoernooi Nijmegen   29 Maart => 24 Mei

Afgelast:

Berlicum Open 5 April
Regiotoernooi Den Dungen
Regiotoernooi Schijndel
Regiotoernooi Rosmalen

www.rosmalensejudoclub.nl