Leuke fotowedstrijd!!!

Beste RJCers,
Op onze website en Facebook staan al diverse online trainingen die je thuis kunt doen. We hopen dat iedereen hiermee aan de slag gaat om fit te worden en te blijven. Natuurlijk zijn onze trainers erg benieuwd hoe jullie trainen thuis. Daarom organiseren wij een leuke wedstrijd: Plaats op Facebook een leuke reactie en een foto van jezelf waarop te zien is dat je aan het trainen bent. Vergeet hierbij niet je naam te vermelden.  Je kunt je reactie en foto plaatsen bij elk willekeurig filmpje van onze online trainingen op Facebook. De hoofdprijs zal getrokken worden door 1 van de trainers uit alle deelnemers. De hoofdprijs is een te gek RJC cooldry shirt in jouw maat voorzien van je naam. We hopen op een grote deelname!

Inzenders tot nu toe:
Niels Bergenhenegouwen
Kayleigh van den Hanenberg & Snowy

In Den Dungen werd vandaag het regiotoernooi gehouden bij judoclub Yushi Ghasi. In de kleine maar knusse judozaal deden bijna 160… Meer >