Grote Clubactie !!!

We doen weer mee met de Grote Clubactie. Help jij onze club aan een leuk sponsorbedrag?
Dat hebben we namelijk hard nodig om ons onderlinge toernooi op 10 december weer net zo leuk te organiseren als vorig jaar tijdens ons jubileum.

Wist je dat we per lot een heel groot deel van de opbrengst krijgen? We zijn maar een kleine club maar jullie hebben vorig jaar laten zien dat we veel loten kunnen verkopen.
En dit jaar is de beloning per vol boekje nog veel aantrekkelijker gemaakt....dus doe je best zodat we met z'n allen een mooi sponsorbedrag ophalen.

Heb je je boekje vol? Lever het dan in bij de trainer, er zijn genoeg boekjes beschikbaar dus houd je niet in, dan ontvang je tijdens het onderlinge toernooi op 10 december jouw 'beloning' eens kijken wie van ons de topverkoper van RJC is.

Geen nieuwsberichten gevonden