De gouden handtekening actie JBN

Gouden handtekeningen!

Vanaf dinsdag 9 november starten we met de gouden handtekening actie van de Judo Bond Nederland. Elke week wordt er dan een handtekeningkaart behandeld van een topjudoka. Er zijn 3 handtekeningkaarten te verdienen. Hieronder staan de topjudoka’s van de handtekening kaarten met de week waarin een techniek geoefend wordt. Via de youtube link, zie je de techiek die door de judoka wordt uitgevoerd.

9-14 november: Marhinde Verkerk (schouderworp) Gouden handtekening Marhinde Verkerk - YouTube

16-21 november: Simeon Catharina (Ura-nage) Gouden handtekening Simeon Catharina - YouTube

30 november – 5 december Tornike Tsjakadoea (Uchi-mata) Gouden handtekening Tornike Tsjakadoea - YouTube

Niet alle technieken zijn voor elke judoka al uitvoerbaar. Echter, de judoleraar zorgt ervoor dat de technieken wel uitvoerbaar zijn voor iedereen.

Maak kans op prijzen met de Gouden Handtekening

Iedere deelnemende judoka ontvangt uiteindelijk 3 handtekeningkaarten. Het is mogelijk dat je een handtekeningkaart met een Gouden Handtekening gaat vinden. Van elke topsporter is er één handtekeningkaart met een Gouden Handtekening erop! Met deze Gouden Handtekening zijn speciale prijzen te winnen. Denk hierbij aan een judopak met handtekeningen van topjudoka's, toegangskaarten voor JBN evenementen en nog meer prijzenpakketten

Is er een Gouden Handtekening gevonden? Maak een foto van de vinder en zijn/haar gouden handtekeningkaart en stuur deze naar evenementen@jbn.nl voor 10 december 2021!

Veel succes en plezier en verdien alle 3 de handtekeningkaarten.

Gouden handtekening Marhinde Verkerk

Gouden handtekening Simeon Catharina