seizoensafsluiting met een bootcamp 29 juni 2019

Datum zaterdag 29 jun 2019
Tijdstip 10:30 - 12:30 uur
Locatie de zandverstuiving Rosmalen (verzamelen bij het Rosmalens Wiel)
Adres nabij afslag 49, parkeren op de carpoolplaats, teruglopen en oversteken (niet langs de weg aub ivm veiligheid)
Ook dit jaar nodigen we je weer graag uit voor de traditionele seizoensafsluiting op de Zandverstuiving in Rosmalen.

Richard Bonga heeft weer een mooi Bootcamp-training  in elkaar gezet zodat we onszelf in het witte zand van de Zandverstuiving lekker kunnen uitleven.

Aanmelden kan via de inschrijflijst bij de trainer in de dojo of per e-mail info@rosmalensejudoclub.nl (uiterlijk donderdag 27 juni)

Deelname is gratis, wij zorgen voor een lekkere traktatie en een uitstekende bootcamptrainer.
Ouders zijn welkom om je aan te moedigen. Het is jaarlijks een heel mooi schouwspel!
Wat heb je nodig?
  • Trainingsoutfit, sportschoenen, drinken (wij schenken water)
  • Je judoband (want ook daarmee trainen we)
  • Goede zin om samen met je judovrienden een keer op een andere manier te trainen.

Tijdstip: zaterdag 29 juni 2019 van 10.30 – 12.30 uur

Verzamelen bij het Rosmalens Wiel. Parkeren gebeurt op de carpoolplaats aan de overzijde van de straat.
 (de ervaring leert dat het fijn is wanneer de ouders er vanaf 12.00 uur zijn omdat bij warm weer de training wat wordt ingekort en de deelnemers verlangen naar een lekkere douche)