nieuws over het hervatten van de trainingen

Wij kunnen niet wachten …..

Maar het wachten is op een akkoord van de gemeente ’s-Hertogenbosch op ons trainingsprotocol. Zodra we dat binnen hebben kunnen we de lessen gaan starten!

Uiterlijk  12 mei (mogelijk al wat eerder) verwachten we weer  te kunnen starten met de trainingen voor de jeugd, deze vinden plaats op een kunstgrasveld van OJC.

Dat betekent dat we met de jeugd t/m 12 jaar en met jongeren van 13 t/m 18 jaar aan de slag mogen.

In bijgaande posters staat weergegeven wat het RIVM daarin van iedereen verwacht. Dit alvast ter informatie.0

Binnenkort ontvang je van ons een overzicht van de trainingen en het trainingsprotocol (na goedkeuring van de gemeente ’s-Hertogenbosch)

Stilzitten is er niet bij…

Vandaag zijn weer nieuwe filmpjes op de website en facebook geplaatst. Zorg dat je met de filmpjes alvast flink traint zodat je judoconditie op peil is. Als je bij de filmpjes op Facebook een foto plaatst (als reactie)waarop jij aan het thuis trainen bent met daaronder jouw naam dan  maak je kans op een leuke prijs: een heus t-shirt van de Rosmalense Judo Club voorzien van jouw naam en natuurlijk de eeuwige roem.

We zien jullie graag binnenkort weer!

Judogroet van de trainers en bestuur Rosmalense Judo

Vandaag werd in sporthal Theereheide te St. Michielsgestel het judotoernooi Berlicum open georganiseerd door judoclub Berlicum. Ruim… Meer >