Nieuws over de zaterdagtrainingen per 16 mei voor de trainingsgroepen van Bruno

Het is gelukt! De aangekondigde overdekte locatie voor de zaterdagtraining is geregeld. (lees de informatie in zijn geheel door)

Alle judoka's die op zaterdag bij Bruno trainen verwachten we op onderstaande trainingstijden:

10.00 - 11.00 uur 6 t/m 12 jaar (Bruno)
11.00 - 12.00 uur 13 t/m 18 jaar (Bruno)
12.00 - 14.00 uur wedstrijdgroep (Bruno)

Dit geldt dus niet voor de groepen van Michel, die blijven trainen bij OJC.
Heijmans is op werkdagen gewoon in bedrijf, wat enorm fijn dat we dan toch de zaterdag hiervan gebruik mogen maken....

Omdat we nu op matten trainen kom je gewoon in je judopak. Ook hier geldt dat er geen toilet aanwezig is, dat je zelf voor water moet zorgen en dat je je houdt aan de regels van het RIVM.
In feite blijft alles gelijk, behalve de locatie, de trainingsoutfit en de tijden.

Hygienemaatregelen zijn heel belangrijk dus zorg daar goed voor!

Kom bij voorkeur op de fiets, je kunt je melden bij het rode gebouw van Heijmans aan de Graafsebaan 3 in Rosmalen (zie foto).
Met de fiets kun je rechts langs de toegangsweg (fietsafbeelding op het asfalt) Dan kom je onder het parkeerdek.
Parkeer je fiets op aanwijzing in de fietsenstalling.

Wanneer je met de auto komt kun je niet de slagbomen door (is alleen voor het lossen van de matten) let bij het afzetten van de kinderen op de fietsers.

Er mogen (net als bij OJC) geen ouders bij de training aanwezig zijn.

Supertof dat Heijmans haar parkeergarage op zaterdag beschikbaar stelt en dat iedereen meehelpt om deze trainingen te kunnen starten.
Laten we ons allemaal houden aan de afspraken.

Veel plezier!

Vandaag werd in sporthal Theereheide te St. Michielsgestel het judotoernooi Berlicum open georganiseerd door judoclub Berlicum. Ruim… Meer >